Nog een weekje...

20 november 2016 - Bergen op Zoom, Nederland

Lieve allemaal,

Het is bijna zo ver…

Volgende week maandag, 28 november, vertrekken wij voor 9 maanden op wereldreis. Na dit weekend is het besef ineens gekomen, heel bizar.

We hebben een fantastisch weekend achter de rug. Vrijdag werd ik (Linda) enorm verrast door collega’s die als verrassing een borrel  bij de Berk hadden georganiseerd. Toen ik daar aankwam dacht ik: “wat een toeval, zoveel collega’s hier.” Glad niet doorhebben dat deze leuke collega’s er voor mij zaten. Super, wat een verrassing en verwennerij! Ruim 6 uur later werd het toch maar eens tijd om huiswaarts te gaan; een klein hoofdpijntje was de dag erna helaas wel present.

Gisteren hebben we onze Goodbye Party gegeven. En wat hebben we genoten! We hebben genoten van alle lieve vrienden, familie, gekke outfits, drankjes, dansjes, stukjes en gezelligheid. We zijn enorm aan het nagenieten van alle lieve kaartjes, brieven, cadeautjes, foto’s en filmpjes van de toffe stukjes. We voelen ons erg rijk met zulke leuke, lieve mensen om ons heen.

Het avontuur mag gaan starten. Spannend! Deze week ronden we allebei de laatste dingetjes af op ons werk, zodat we daarna de backpacks kunnen gaan inrichten om te gaan vullen met allerlei mooie avonturen en ervaringen. Het avontuur start in Rio de Janeiro in Brazilië. Daarna zal de globale route er als volgt uitzien: Bolivia, Argentinië, Chili, Nieuw-Zeeland, Australië, Indonesië, Thailand, Myanmar, China, Zuid-Korea en Japan. Maar wie weet waar nog meer J.

Leuk dat jullie onze reisavonturen gaan lezen. Wij gaan ons best doen om spannende verhaaltjes te vertellen en leuke foto’s te plaatsen!

1. Fam. Beijaerts/Trouwborst:
    20 november 2016
    Wat een geweldig weekend! En nu dan echt aftellen...
    Zo spannend!
    Gelukkig mag ik nog een aantal x-en met je ( Linda ) lunchen.. En komen we nog kroelen met jullie voordat we jullie 9 maanden gaan missen..

Geniet van de laatste dagen stress, NL- regen, al jullie lieve mensen om jullie heen, en dan is het tijd! Let the adventure begin!!!

X Jeroen, Judith & Febe
  2. Piet en Corrie Buuron:
    20 november 2016
    Hoi lieverds, het was super gisteren. Nog een weekje. Beetje druk nog voor jullie de tijd vliegt. Genieten nu nog van jullie hier in Nederland en over vier maanden in Australië. Gaan via de blog ( leuke naam) en alle mogelijke communicatie middelen jullie prachtige reis volgen. Liefs pa en ma Xx
  3. Rene H, Kirsten M, Sven H en Dylan H!!:
    20 november 2016
    Maak er iets moois van samen!

Wij gaan met plezier lezen! ;)
  4. Nannie Beijaerts:
    Stoere globetrotters,
    We hebben super genoten van jullie gezellige goodbye party. We gaan jullie missen, maar weten zeker dat jullie samen een geweldige reis gaan maken en met een volle rugzak met bijzondere ervaringen en mooie herinneringen terugkomen . Via jullie blog reizen we een stukje met jullie mee . Dikke knuffel van ons
    Nannie en John.
  5. Lia:
    21 november 2016
    Lieve Cois en Linda
    Het was een super feest zaterdag !
    Het echte aftellen is nu begonnen
    Nog een paar dagen hier in het kleine Nederland en dan gaat de reis beginnen
    We gaan jullie zeker volgen via jullie Blog Skyp en Whatsapp
    Gaat een super reis worden lieverds
    We houden van jullie
    Liefs mamma/lia en Toon
  6. Anja FRANKEN:
    30 november 2016
    Wat een spannend avontuur geniet ervan en ga jullie zeker volgen en kom gezond terug
  7. Tamara:
    5 december 2016